RSS

«Παιδιά του Προμηθέα και της Αντιγόνης». ΑΟΖ, Λυγερός

16 Ιαν.

«Θέλετε δε θέλετε, είσαστε τα παιδιά του Προμηθέα και της Αντιγόνης.
Θέλετε δε θέλετε!
Αυτό ξέρετε τι σημαίνει;
Σημαίνει ότι :
-κάθε φορά που ένα σύστημα σας καταπατάει, το βρίζετε και το φτύνετε…
-όταν ένα σύστημα θέλει ένα μονοπώλιο, …το κλέβετε!
Ναι! Είμαστε κλέφτες.
Ναι! Είμαστε τεμπέληδες. (Η τεμπελιά είναι το απαραίτητο στάδιο της νοημοσύνης…)
Ναι! Είμαστε αδιάλλακτοι, γιατί δε γονατίζουμε εύκολα.
Επειδή έχουμε ένα παρελθόν. Αλλά, επειδή έχουμε ένα παρελθόν, πρέπει να φτιάξουμε και το μέλλον.
Φτάνει! να ασχολούμαστε με το παρόν, επειδή έχουμε εμείς προσωπικά προβλήματα.

Το θέμα είναι τι θα αφήσουμε στους άλλους.

ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ 2012 ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΟΖ!…

Οι Γενοκτονίες είχαν ένα σκοπό!…

Βλ.παράλια Ιωνίας!

Βλ. παράλια Πόντου!

Τα νησιά μας είναι οι ΑΓΚΥΡΕΣ ΜΑΣ.
Και οι σύγχρονοι Ραγιάδες μιλούν για μοίρασμα-διχοτόμηση του Αιγαίου!»

«H Ελλάδα με τις δικές της δυνάμεις, μπορεί να εξέλθει της κρίσης»
Tα κότσια μας λείπουν, όχι τα λεφτά!

Ν.Λυγερός

Βλ. και

  1. «Μικρή Χώρα …ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ»
  2. «Greece exits €arth … Earth 2.0 – Υπερχρεωμένοι και χωρίς περιουσία…;»
  3. «Εθνική Απονεύρωση»

-.-

Advertisements
 
1 σχόλιο

Posted by στο 16 Ιανουαρίου 2012 in Έλλην Λόγος

 

One response to “«Παιδιά του Προμηθέα και της Αντιγόνης». ΑΟΖ, Λυγερός

  1. dimkoud

    30 Απριλίου 2017 at 4:46 ΜΜ

    […]
    Η πολιτική διάσταση της «Αντιγόνης» είναι καθοριστική, η τραγωδία του Σοφοκλή καθώς και η ηρωίδα του έχουν αποτελέσει σε παγκόσμιο επίπεδο αντικείμενο ανάλυσης, ακόμα και από ψυχαναλυτές όπως για παράδειγμα ο Patrick Guyomard, την έχουν χαρακτηρίσει ανατρεπτική, διαχρονικό σύμβολο της ελευθερίας, πιστή στους άγραφους νόμους και τα επίθετα και οι χαρακτηρισμοί που της έχουν προσδώσει θα μπορούσαν να συνεχίζονται σελίδες επί σελίδων.
    Πριν αρκετά όμως χρόνια ο Ηenry Wood Nevinson τόλμησε να της προσδώσει ένα άλλο χαρακτηρισικό που σε πολλούς στενόμυαλους «πεπαιδευμένους» δεν θα αρέσει πιθανόν, την αποκάλεσε «αναρχική ηρωίδα» και μίλησε για αναρχικό δράμα. Αν συνυπολογίσουμε το πόσο διαστρεβλωμένη είναι η έννοια της αναρχίας και πόσο οι λάτρεις του κράτους και της «νομιμότητας» προσπαθούν να της προσδώσουν τα χειρότερα στοιχεία, η προσέγγιση αυτή του Nevinson υπήρξε ανατρεπτική για την εποχή του αλλά και για τις μέρες μας αλλά ταυτόχρονα απολύτως ταιριαστή με την ηρωίδα της τραγωδίας.

    Η τέχνη του ποιητή διαχέει αυτή την ακαταμάχητη γοητεία σ’ολόκληρο το έργο, όμως για μια στιγμή συμπυκνώνεται στους ονομαστούς στίχους της Αντιγόνης :
    «Γιατί δεν ήταν ο Δίας, που μου τα ‘χε αυτά κηρύξει,
    ούτε η συγκάτοικη με τους θεούς του Κάτω Κόσμου, η Δίκη,
    αυτούς τους νόμους μες στους ανθρώπους όρισαν
    και μήτε πίστευα τόση δύναμη πως έχουν τα δικά σου κηρύγματα,
    ώστ’ ενώ είσαι θνητός να μπορείς των θεών τους νόμους τους άγραφους και ασάλευτους να βιάζεις.
    Γιατί όχι σήμερα και χτες, μα αιώνια ζουν αυτοί
    και κανείς δεν το γνωρίζει από πότε φανήκανε».
    […]
    Αντιγόνη vs Κρέοντας – Αξίες vs Αρχές

     

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s