RSS

Πότε οι Έλληνες έγιναν …ρατσιστές;

18 Νοέ.
Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2013

Α΄ ΜΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΑΟΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ

«Ο τάχιστος των λόγων». Αναφαίρετο ανθρώπινο δικαίωμα και υπέρτατη δημοκρατική κατάκτηση αποτελεί η ελευθερία της σκέψης και της έκφρασης. Είναι, λοιπόν, ιδιαιτέρως ανησυχητικό το ότι το ανεκτίμητο αυτό αγαθό απειλείται άμεσα εξαιτίας κάποιων προβλέψεων του υπό ψήφιση αντιρατσιστικού νόμου που ποινικοποιούν τη δυνατότητα να εκφραστεί κανείς ελεύθερα, δηλαδή στην ουσία δεν επιτρέπουν ακόμη και να σκεφτεί κανείς σωστά, σύμφωνα με τον πασίγνωστο αφορισμό του Ρήγα. Πραγματικά, τι άλλο από εκμηδένιση της σκέψης και φίμωση της έκφρασης είναι η διάταξη που απειλεί με «φυλάκιση τριών μηνών έως τριών ετών και χρηματική ποινή 5.000-20.000 € όποιον προκαλεί, διεγείρει ή προτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες που μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις και μίσος κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων κτλ..;».

Το ερώτημα που γεννάται αμέσως είναι το ακόλουθο: μήπως παρακολουθούμε  θέατρο του παραλόγου; Όπως προκύπτει από το παραπάνω απόσπασμα, επιλήψιμη είναι η «διέγερση», η «πρόκληση» και η «προτροπή» όχι καθαυτές αλλά κατά το μέτρο που οδηγούν σε ορισμένες «πράξεις ή ενέργειες». Αλλά και αυτές, με τη σειρά τους, δεν είναι αυτοτελώς κολάσιμες, αλλά (μόνο) εφόσον οδηγούν «σε διακρίσεις και μίσος». Μέσα σε αυτό το αλλόκοτο και ομιχλώδες οδοιπορικό της ενοχής σε ποιο σημείο ακριβώς μπορεί άραγε να εντοπίσει κανείς το αληθινό αδίκημα;

Πιο συγκεκριμένα: α) οι λέξεις «προκαλεί» και «διεγείρει» είναι από νοηματική άποψη εξαιρετικά αόριστες και για το λόγο αυτό επικίνδυνες. Ποιος θα σύρει τη διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στον επιτρεπτό και τον ανεπίτρεπτο βαθμό της «πρόκλησης» και της «διέγερσης»; β) Η ποινικοποίηση της «διάκρισης», δηλαδή της διαφορετικότητας και της διαφοροποίησης, ισοδυναμεί με απόρριψη της ίδιας της πολιτιστικής ταυτότητας και ιδιοπροσωπίας ενός λαού (στην προκειμένη περίπτωση του ελληνικού), οι οποίες είναι αλληλένδετες με την έννοια της διάκρισης. Είναι άραγε αυτό στις προθέσεις του νομοθέτη; Αν ναι, καλό θα ήταν να δηλωθεί expressis verbis. γ)  Είναι καθαρός παραλογισμός  να αποσκοπεί κανείς στην τιμωρία του «μίσους», που όμως, ως συναίσθημα,  είναι ιδιαίτερα δύσκολο να διακριβωθεί και να σταθμιστεί και μάλιστα πριν ακόμη εκδηλωθεί!

Το συμπέρασμα είναι απλό: όταν έχουμε ξεκάθαρες και δρακόντειες ποινές που στοχεύουν αμφιλεγόμενα και απροσδιόριστα αδικήματα, τότε έχουμε αυτομάτως έναν εκκολαπτόμενο ολοκληρωτισμό, στον οποίο κυρίαρχο στοιχείο είναι η καθυπόταξη του πολίτη  με τη μέθοδο του προληπτικού εκφοβισμού. Δε χρειάζεται να είναι κανείς όχι συνταγματολόγος αλλά ούτε καν νομικός για να αντιληφθεί ότι η παραπάνω διάταξη νομοτεχνικώς είναι διάτρητη και συνταγματικώς απαράδεκτη.

Β΄ Η ΣΥΓΧΥΣΗ ΤΗΣ ΑΙΤΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Ωστόσο, εκείνο που προέχει είναι να δούμε το θέμα από την αρχή και στην ουσία του.

Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν, από τα εξής αυτονόητα:

  1. Οι ειρηνικοί και φιλόξενοι Έλληνες, που πριν από μερικά χρόνια δεν ήξεραν καν τι θα πει «ρατσισμός», μήπως τρελάθηκαν απότομα;

Τι άλλαξε ξαφνικά, ώστε μέσα σε λίγα χρόνια να φουντώσει στην Ελλάδα ο δήθεν «ρατσισμός» και να χρειάζεται σήμερα ειδικός νόμος για την καταπολέμησή του; — Η απάντηση είναι απλή και πασίγνωστη:

  • Άλλαξε το ότι η χώρα μας πλημμύρισε από λαθρομετανάστες, που σε πολλές γειτονιές της Αθήνας και άλλων πόλεων έχουν μετατρέψει την ειρηνική καθημερινότητά μας σε αληθινή κόλαση.
  • Και, ακόμη, άλλαξε το ότι εμείς οι Έλληνες κινδυνεύουμε να καταντήσουμε μετανάστες στον ίδιο μας τον τόπο.
  1. Κάθε λογικός άνθρωπος θα περίμενε να χαρακτηριστεί η λαθρομετανάστευση ο υπ’ αριθμόν ένα εθνικός κίνδυνος, που μας απειλεί άμεσα και από κοινωνική, και από οικονομική, και από δημογραφική, και από εθνολογική, και από πολιτιστική, και από υγειονομική άποψη. Αντί, όμως, για αυτό, καταβάλλεται προσπάθεια…να κρυφτεί το πρόβλημα «κάτω από το χαλί», ώστε να μη φαίνεται. Λες και θα πάψει έτσι να υπάρχει…
  2. Είναι προφανές ότι κάποιοι –συνειδητά, εμπρόθετα και προσχεδιασμένα– μπερδεύουν το αποτέλεσμα με το αίτιο.
  • Αντί, λοιπόν, να διαπιστωθεί το πασιφανές και το αυτονόητο,  ότι δηλαδή πηγή του κακού είναι η λαθρομετανάστευση, θεσπίζονται δρακόντειοι αντιρατσιστικοί νόμοι, που ποινικοποιούν τη διαμαρτυρία και την αγανάκτηση των γηγενών εξαιτίας της. Και τις ποινικοποιούν βαφτίζοντάς τες «ρατσισμό»!
  • Αντί να υπάρξει συστράτευση, ώστε να επαναπροωθηθούν οι λαθρομετανάστες στους τόπους προέλευσής τους, ανακαλύπτεται ξαφνικά ότι για όλα φταίνε τα θύματα της λαθρομετανάστευσης, δηλαδή οι  αναξιοπαθούντες Έλληνες.
  •   Και φταίνε, επειδή…είναι «ρατσιστές»!
  1. Άρα με τον κυοφορούμενο «αντιρατσιστικό» νόμο το πρόβλημα λύνεται αυτομάτως, ή μάλλον καταργείται, με την έννοια ότι απαγορεύεται να υπάρχει! Για παράδειγμα:

–  Διαμαρτύρονται οι Ελληνίδες και οι Έλληνες επειδή κλείνουν τα μαγαζιά τους και χάνουν τις δουλειές τους εξαιτίας του παραεμπορίου των λαθρομεταναστών; — Φταίνε αυτοί που διαμαρτύρονται. Είναι «ρατσιστές», άρα πρέπει να τιμωρηθούν.

– Φωνάζουν οι Ελληνίδες και Έλληνες, επειδή οι συνοικίες τους έχουν «γκετοποιηθεί» και οι ίδιοι δε διανοούνται καν να ξεμυτίσουν από τα κλειδαμπαρωμένα σπίτια τους τα βράδια λόγω του ότι τρέμουν τα στίφη  των λαθρομεταναστών; — Φταίνε αυτοί που φωνάζουν. Είναι «ρατσιστές», άρα πρέπει να τιμωρηθούν.

–  Αγανακτούν οι Ελληνίδες και οι Έλληνες, επειδή οι λαθρομετανάστες τούς κλέβουν και κάποτε τους βιάζουν και τους δολοφονούν; — Φταίνε αυτοί που αγανακτούν. Είναι «ρατσιστές», άρα πρέπει να τιμωρηθούν!

– Κάνουν οι Ελληνίδες και οι Έλληνες καταγγελίες  ότι οι συμμορίες των λαθρομεταναστών δρουν ασύδοτες, με αποτέλεσμα να έχει ανεβεί κατακόρυφα ο δείκτης της κοινωνικής παθογένειας (εγκληματικότητα, πορνεία, διακίνηση ναρκωτικών) και να υπάρχει στις πόλεις μας ένα διάχυτο κλίμα μιζέριας, νοσηρότητας, εξαθλίωσης και φόβου; — Φταίνε αυτοί που καταγγέλλουν. Είναι «ρατσιστές», άρα πρέπει να τιμωρηθούν!

Γ΄ Η ΜΟΝΗ ΕΦΙΚΤΗ ΚΑΙ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ

  1. Πρόκειται για ένα εκπληκτικό ρεσιτάλ παραλογισμού και στρουθοκαμηλισμού – αν όχι κακοπιστίας και υποκρισίας. Και εδώ γεννιέται το μεγάλο ερώτημα:
  • Ως πότε θα κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε;
  • Ως πότε θα παραμένουμε συνένοχοι με τη σιωπή μας;
  1. Με Νόμους Ραγκούση, με «Υπατίες» και με «αντιρατσιστικά» νομοσχέδια ο (δήθεν) «ρατσισμός» των Ελλήνων δεν καταστέλλεται. Αντίθετα, γιγαντώνεται και θεριεύει.

Αξιότιμοι κκ. πολιτικοί ταγοί της χώρας, είναι λάθος να χτυπά κανείς το κεφάλι του στον τοίχο για να βρει διέξοδο την ώρα μάλιστα που η πόρτα δίπλα του είναι ορθάνοιχτη.

Επομένως, η λύση δεν μπορεί παρά να  είναι μία και μόνο:

  • Δρομολογήστε την άμεση επαναπροώθηση των λαθρομεταναστών στους τόπους της προέλευσής τους.
  • Ποινικοποιήστε την άσκηση βίας αλλά και την υποκίνηση πράξεων βίας εναντίον των λαθρομεταναστών. Αυτό είναι και λογικό, και επιβεβλημένο, και σύμφωνο με τις αξίες του ανθρωπισμού και τις αρχές τις δημοκρατίας. Περιοριστείτε, όμως, αποκλειστικά και μόνο σ’ αυτό.
  • Ταυτόχρονα, εξαιρέστε από την ποινικοποίηση την ελεύθερη έκφραση της διαμαρτυρίας και της αγανάκτησης των Ελλήνων, οι οποίοι υποφέρουν τα πάνδεινα εξαιτίας της λαθρομετανάστευσης. Είναι το μόνο που τους έχει απομείνει!

Κυριάκος Κατσιμάνης,

Επίκ. .Καθηγητής Φιλοσοφίας του Παν/μίου Αθηνών, Docteur d’Etat ès Lettres (Paris-Sorbonne)

(Συμβολή στη συζήτηση για τον υπό ψήφιση αντιρατσιστικό νόμο)

Υ.Γ

Οι τροποποιήσεις του Νόμου 927/1979 τις οποίες κατεβάζει ως «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο η κυβέρνηση Σαμαρά αποτελούν όνειδος για τη δημοκρατία μας και απλώς επισφραγίζουν την εθνική και ηθική μας παρακμή. Σε ένα από τα άρθρα τους προβλέπουν την ποινική δίωξη όσων αμφισβητούν το Ολοκαύτωμα ή μειώνουν τη σημασία του, και αν υπερψηφιστούν θα κατατάξουν τη χώρα μας μεταξύ εκείνων των κρατών που έχουν σύρει στα δικαστήρια και έχουν φυλακίσει επιφανείς ιστορικούς μελετητές (όπως συνέβη για παράδειγμα με τον διακεκριμένο και μετριοπαθή Βρετανό ιστορικό Ντέηβιντ Ίρβινγκ στην Αυστρία), επειδή έκαναν το …λάθος να θελήσουν να ερευνήσουν το τι πραγματικά συνέβη στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο χωρίς να αρκεστούν στις αποφάσεις των δικαστηρίων και στρατοδικείων που έκριναν τα εγκλήματα πολέμου εκείνης της εποχής.
Χάρη στις παρασκηνιακές πιέσεις εγχώριων και ξένων εξωθεσμικών παραγόντων, η θέσπιση των «εγκλημάτων γνώμης» στην Ελλάδα είναι προ των πυλών και η ελευθερία έκφρασης, λόγου και ιστορικής έρευνας θα πάψει πλέον και τυπικά να υφίσταται στη χώρα μας. Επομένως είναι τεράστιο σφάλμα να εστιάζουμε τη διαμαρτυρία μας για το συγκεκριμένο νομοσχέδιο στο αν προβλέπεται ποινική δίωξη και για τη γενοκτονία των Ποντίων ή των Αρμενίων μαζί με το Ολοκαύτωμα των Εβραίων. Με τον τρόπο αυτό υποτασσόμαστε μόνοι μας σε έναν ιδιότυπο και απαίσιο φασισμό, διότι το θέμα δεν είναι πόσες και ποιες γενοκτονίες θα συμπεριληφθούν στο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο αλλά ότι αποδεχόμαστε τον περιορισμό της ελευθερίας του λόγου με την πιο ύπουλη μεθόδευση!
Με αυτό το κατάπτυστο άρθρο του νομοσχεδίου οι ιστορικοί υποκαθίστανται στο έργο τους από τους …δικαστές (!) και αυτό είναι απαράδεκτο και εξωφρενικό. ΚΑΜΙΑ δικαιολογία δεν μπορεί να υπάρξει για τη φίμωση της αντίθετης άποψης σε μία πραγματική δημοκρατία ή για τον περιορισμό της ελεύθερης διακίνησης ιδεών. Ο καθένας θα πρέπει να μπορεί να πιστεύει ή να αμφισβητεί ό,τι θέλει δημοσίως, και ΚΑΝΕΝΑ ιστορικό γεγονός δεν μπορεί και δεν πρέπει να θεωρείται απαγορευμένο για περαιτέρω έρευνα. Ο τρόπος που τα ελληνικά πολιτικά κόμματα (σε συγχορδία με τα κατευθυνόμενα ΜΜΕ) μεθοδεύουν την επαναφορά ενός τόσο αναχρονιστικού σκοταδισμού, μόνο ανατριχίλα και αηδία μπορεί να προκαλέσει.
Η ιστορική αλήθεια λάμπει από μόνη της και δεν χρειάζεται ούτε νόμους, ούτε απειλές φυλάκισης για να αναδειχθεί. Μόνο το ψέμα και η ιστορική σκευωρία έχουν ανάγκη από τέτοιες αντιδημοκρατικές επινοήσεις. Όποιος θεσπίζει νόμους ποινικοποίησης της ιστορικής αμφισβήτησης είναι βέβαιο πως έχει κάτι να κρύψει, πως φοβάται μην αποκαλυφθούν τα ψεύδη του και οχυρώνεται πίσω από νομικές απαγορεύσεις για να αποφύγει τον διάλογο και την παράθεση επιχειρημάτων.
Επίσης οι διάφορες κουτοπονηριές απλώς εκθέτουν ανεπανόρθωτα αυτούς που τις εμπνέονται και τις διατυπώνουν, όπως συνέβη πριν λίγες μέρες με τον κ. Αθανασίου. Προσπαθώντας να αποφύγει την προσθήκη των γενοκτονιών των Ποντίων και των Αρμενίων πλάι στο εβραϊκό Ολοκαύτωμα στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο, ο υπουργός εξέφρασε την άποψη ότι το ζήτημα αυτό «δεν είναι τόσο απλό, διότι το μεν Ολοκαύτωμα έχει αναγνωρισθεί από τη διεθνή κοινότητα σε αντίθεση με τη Γενοκτονία των Αρμενίων που έχει τύχει μερικής αναγνώρισης (από χώρες της Ε.Ε.) και των Ποντίων που παραμένει ως αίτημα. Βεβαίως εμείς νομοθετούμε για το εσωτερικό της χώρας αλλά οι νόμοι μας δεν πρέπει να έρχονται σε αντίθεση με το κοινοτικό δίκαιο». Δηλαδή με λίγα λόγια ο κ. Αθανασίου μάς λέει ότι η αναγνώριση μιας γενοκτονίας δεν είναι ζήτημα αποδεδειγμένης διάπραξης εγκλήματος και πραγματικού αριθμού θυμάτων αλλά ζήτημα …καλού marketing! Όποιος έτρεξε επί δεκαετίες, δαπάνησε χρήματα και πλάσαρε καλά το «εμπόρευμά» του διεθνώς ώστε να αναγνωριστεί το όποιο δίκιο του από πολλές χώρες, αυτός δικαιούται να προστατεύεται νομικά, ενώ όποιος άργησε ή αμέλησε να φωνάξει και να προπαγανδίσει τις θέσεις του δεν δικαιούται να έχει ίδια μεταχείριση.
(σχόλιο από τον χρήστη Stirlitz)
Βλ., επίσης, εδιαφέρουσες παραπομπές εδώ & εδώ

-.-

Advertisements
 
1 σχόλιο

Posted by στο 18 Νοεμβρίου 2013 in Έλλην Λόγος

 

One response to “Πότε οι Έλληνες έγιναν …ρατσιστές;

  1. dimkoud

    14 Μαρτίου 2015 at 7:19 ΜΜ

    ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ said
    Μαρτίου 14, 2015 at 1:45 πμ

    Πρώτα ήρθαν οι Αλβανοί…

    Και πήραν τις δουλειές των χτιστών των μπογιατζηδων των υδραυλικων και ολων των εργατών
    Κι εγώ, που δεν ήμουν τίποτα από τα δυό, είπα: Καλά είναι…
    Γίνονται και οι δουλειές φθηνότερα
    Και μετά άρχισαν να κλέβουν τα σπίτια στα χωριά
    Αλλά εγώ, που δεν έχω σπίτι σε χωριό, είπα δεν πειράζει.

    Τι κι αν μας μισούν, κι αν δεν συνυπογράφουν ΑΟΖ, Τι κι αν έδωσαν τον Αυλώνα ΜΑΣ στον προαιώνιο εχθρό για να ελλιμενίζει το Στόλο του στα νώτα μας και να μας χτυπήσει πισώπλατα; Ας είμαστε ανοιχτόμυαλοι
    Κι αυτά το ΟΥΚ και το Λιμενικό, όλοι Φασίστες είναι. Μα συνθήματα ήταν αυτά στην παρέλαση; Εκθέτουν τη χώρα διεθνώς!

    Πώς; Οι Αλβανοί γράφουν στα σχολικά τους βιβλία για Τσαμουριά και Μεγάλη (Φυσική) Αλβανία;
    Σιγά μην πέσουμε στο επίπεδό τους!
    Εμείς είμαστε Ελευθεριακοί!!!

    Μετά ήρθαν οι Μαύροι…

    Και άρχισαν πουλώντας CDs και DVDs πειρατικά, καταστρέφοντας τα μαγαζιά
    Κι εγώ, που δεν είχα videoclub ή δισκοπωλείο, είπα: Δεν πειράζει
    Αγόραζα και κανένα πειρατικό που και που
    Κι έκανα και το μάγκα στην παρέα παζαρεύοντας (άσχετα που τα μισά δεν «παίζανε»)
    Και φέρανε πρέζα και AIDS και εξαπλασιάστηκαν τα κρούσματα στους εξαρτημένους
    Αλλά εγώ, που εξαρτώμαι μόνο από τα λεφτά, είπα και τι έγινε
    Βγαίνουν από τη μέση τα πρεζόνια!

    Αργότερα ήρθαν οι Κινέζοι…

    Και έφεραν ρούχα φτηνά και παράνομα και ρήμαξαν τις βιοτεχνίες και τα μαγαζιά
    Κι εγώ, που φοράω μόνο ξένα επώνυμα, είπα άσε τη φτωχολογιά να ντυθεί φτηνά
    Και τι με νοιάζει που η Ιταλική Μαφία είναι από πίσω
    Ή μπας κι έχω φυτείες βαμβάκι και θα χάσω έσοδα;

    Κάπου τότε ήρθαν οι Ρουμάνοι…

    Κλέφτες με ακροβατική δεινότητα που έμπαιναν και στα πιο ψηλά σπίτια
    Αλλά αγόρασα συναγερμούς και πόρτες ασφαλείας και χρηματοκιβώτιο
    Και είπα: Άσε τους χαζούς να ανησυχούν
    Και θαύμαζα πώς σκαρφαλώνανε τόσο ψηλά κάθε που έκλεβαν γνωστό μου

    Μαζί ήρθαν και οι Ανατολικές…

    Και οι νέες κι όμορφες έγιναν που τάνες και οι γριές γηροκομούσαν
    Και γ@μήσαμε, εγώ κι οι φίλοι μου, μ@υνιά που δεν βλέπαμε ούτε στα όνειρά μας
    Και οι συνταξιούχοι χήροι παντρεύτηκαν με δέλεαρ τη σύνταξή τους
    Και οι αναλογιστικές μελέτες των ταμείων τινάχτηκαν στον αέρα!

    Αλλά είπα: Ας είναι καλά η ιδιωτική ασφάλεια, δεν έχω ν’ ανησυχώ
    Κι αντί να υπάρχουν οργανωμένα και νόμιμα γηροκομεία,
    Όπου οι γέροι θα ζούσαν παρέα με επιστημονική φροντίδα
    Οι φίλοι μου τους άφησαν απομονωμένους με γηροκόμες που τους κλέβουν
    Και είπα: Καλύτερα, ας μείνουν στα σπίτια τους

    Ήρθαν όμως και οι Γεωργιανοί …

    Ανήλεοι εγκληματίες, για τους οποίους η ανθρώπινη ζωή δεν έχει καμμιά αξία
    Και πρώτα πήραν τον έλεγχο της νύχτας και την προστασία
    Και οι φυλακές έγιναν το φέουδό τους και τα Καλάσνικωφ καθημερινότητα
    Αλλά εμένα τι με νοιάζει; Μήπως έχω νυχτομάγαζο; Ας φροντίσει η Αστυνομία, τζάμπα (δεν) πληρώνω φόρους;;;

    Και οι Πολωνές και οι Βουλγαρες…

    Γίναν καθαρίστριες και υπηρέτριες και ξέμαθα να βάζω πλυντήριο και να σιδερώνω
    Και η γυναίκα μου κάνει μανικιούρ κάθε εβδομάδα, οπότε γιατί να τα χαλάει;
    Ούτως ή άλλως άμα δεν της έχω «γυναίκα» να καθαρίζει, κουράζεται και τσαντίζεται
    Ενώ τώρα είναι ξεκούραστη από το άραγμα όλη μέρα στον καναπέ
    Πώς πληρώνω; Εννοείται μαύρα, τρελός είμαι να μου βάλουν τεκμήριο;

    Και η Ελλάδα έγινε ένα απέραντο Εργοτάξιο
    Κι αντί να ανακαινιστούν τα παλιά, ωραία κτήρια, χτίζονταν ολοένα καινούρια

    Και η Αθήνα απλώθηκε σα ροχάλα στο πρόσωπο της Αττικής
    Και τινάχτηκε στον αέρα κάθε αστικός προγραμματισμός
    Και χρειάστηκαν νέες γραμμές ΜιΜιΜι και ηλεκτροδότησης και υδροδότησης και αποχέτευσης και ΟΤΕ…

    Αλλά έχουμε μεγαλύτερα σπίτια και επιτέλους γίναμε …..«Όπως Αμερική»
    Και ‘κονομήσανε χοντρά οι εργολάβοι που χρησιμοποιούσαν ανασφάλιστο προσωπικό και φοροδιέφευγαν.

    Αρκετά αργότερα έφτασαν οι ΑφγανοΠακιστανοΜπαγκλαντεσιανοί…

    Καιρός ήταν γιατί οι Αλβανοί είχαν ακριβύνει πολύ!
    Άσε που σήκωναν κεφάλι και αγόραζαν και ακίνητα και γίνονταν κι εργολάβοι
    Και τα σχολεία είχαν γεμίσει Αλβανακια (αλλά εγώ το δικό μου σε ιδιωτικό…)
    Αυτοί μας έφεραν Ελονοσία (που είχε εκριζωθεί το 1973) και Ηπατίτιδες και Φυματιωση
    Αλλά εγώ καίω ΚΑΤΟΛ όλη μέρα και βάζω ΑΟΥΤΑΝ και δε κινδυνεύω
    Κι εμβολιάστηκα (πάντα Δημοσία Δαπάνη – τζάμπα εισφοροδιαφεύγω…)

    Αυτοί κοιτάνε τις γυναίκες μας σαν πουτάνες, γιατί δε φοράνε χιτζάμπ!
    Και κλέβουν τσάντες στο δρόμο και μέσα από τ’ αυτοκίνητα.
    Και σφαζουν για ενα κινητο η’ μια βιντεοκαμερα!
    Και χτυπάνε αλύπητα ηλικιωμένους και γυναίκες και κλέβουν τα κοσμήματα σκίζοντάς τους τα αυτιά και τα μούτρα
    Κι είπα στη γυναίκα μου: Δε θα φοράς κοσμήματα και αντί για τσάντα θα φορά κατάσαρκα τα χρήματα και καλύτερα να κινούμαστε μόνο με πλαστικό χρήμα. Τι πειράζει που έτσι θα παρακολουθείται κάθε αγορά μας; Είμαστε όμως ασφαλέστεροι

    Μετά ήρθαν κι αυτοί από το Μαγκρέμπ…

    Και η Αραβική «Άνοιξη» γέμισε με τους καρπούς της την Ελλάδα (ας είναι καλά οι Τούρκοι δουλέμποροι που έβγαλαν πάνω από 20 ΔΙΣ ευρώ από όσους μας ξερνάνε)

    Κι αυτοί είναι χειρότεροι από όλους τους άλλους, γιατί είναι και φανατικοί Μουσουλμάνοι και απαίτησαν και Τζαμί στην Αθήνα, 200 χρόνια μετά που ξεφορτωθήκαμε το βδέλυγμα
    Αλλά εγώ, που δεν έχω πατήσει Εκκλησία 25 χρόνια τώρα, είπα: Τι διάολο; Φτιάξτε τους ένα Τζαμί να προσεύχονται στο θεό τους που ζητάει τη σφαγή των αλλόθρησκων… Εμείς ας είμαστε ανοιχτόμυαλοι!!!

    Και οι Γύφτοι όλης της Ευρώπης μαζεύτηκαν εδώ…

    Διωγμένοι από τις οργανωμένες χώρες, που αναγνωρίζουν τη γάγγραινα και την κόβουν
    Και πήραν τον έλεγχο των χωματερών και έστησαν παράνομα παζάρια
    Και κλέβουν ζώα και ρήμαξαν τα μέταλλα και τα καλώδια της ΔΕΗ
    Και το ρεύμα κόβεται στα χωριά κάθε που κλέβουν μετασχηματιστές
    Και ο ΟΣΕ καταστρέφεται από το ρήμαγμα και οι ΟΤΑ το ίδιο

    Αλλά εμένα το μόνο που με πείραξε είναι που δεν είχαμε φώτα στο Λυκαβηττό όταν έκλεψαν κι από εκεί τα καλώδια για το χαλκό
    Εξάλλου δεν είναι πολιτικά ορθό να καταφέρομαι ενάντια στους Γύφτους, δείτε τι ωραίοι που είναι στις ταινίες και στην Ισπανία (άσχετο που εκεί η Χωροφυλακή ελέγχει κάθε εβδομάδα τους καταυλισμούς τους)

    Α, ναι: Και κατέλαβαν οικόπεδα και γη ιδιωτών και κρατική και την έκαναν καταυλισμούς και παράνομα χυτήρια.
    Και πληρώνει αποζημιώσεις το Κράτος και η αναπνοή μας γίνεται βαριά από τα ιχνοστοιχεία που γεμίζουν την ατμόσφαιρα, αλλά «άνθρωποι είναι κι αυτοί, πρέπει να ζήσουν»
    Άλλωστε βαριέμαι να πάω στην ανακύκλωση ή να φωνάξω το Δήμο. Οι Γύφτοι είναι πάντα εκεί για να πάρουν όποια παλιά συσκευή παρατήσω εκεί που δεν πρέπει…

    Μ΄ αυτά και μ’ αυτά το Κέντρο έγινε ακατοίκητο
    Και πήρα τη γυναίκα και τα παιδιά και πήγα στα Βόρεια Προάστια
    Εδώ είναι καλύτερα, άσε τους φτωχομπινέδες να τα βρούνε με το συρφετό
    Κι αυτοί στον Άγιο Παντελεήμονα που φωνάζουν είναι Φασίστες

    Εγώ, γνήσιο τέκνο της Γενιάς του Πολυτεχνείου, δεν μπορώ να ακούω τις παραφωνίες τους:
    Ζήτω η Παγκοσμιοποίηση και η Ανεκτική Κοινωνία!!!

    Πώς είπατε; 20πλάσια πιθανότητα να εγκληματεί ο Αλλοδαπός; Μα φταίει η κοινωνία μας που δεν τους δίνει όσα ζητάνε! Και πρέπει να πάρουνε και Άσυλο, είναι όλοι Πολιτικοί Πρόσφυγες. Άσχετο που οι εταίροι μας σε αυτή την περίπτωση θα κλείσουν τα σύνορα…

    Και που ρήμαξαν τα μαγαζιά του Κέντρου, τι πειράζει; Εγώ μπαίνω στην Τζιπούρα (σιγά μην έπαιρνα station-wagon να με λένε οικογενειάρχη – SUV που δείχνει ότι είμαι περιπετειώδης, άσχετο που το έβαλα μια φορά στην άμμο και φώναζα την ΕΛΠΑ να με βγάλει…), χώνομαι στο, παράνομο – το ξέρω, διαβάζω εφημερίδες – MALL, ψωνίζω όσα αντέχει η κάρτα και φεύγω ασφαλής.
    Πώς είπατε; Τα ξενοίκιαστα ανήκουν στα Ταμεία και θα μείνουμε χωρίς συντάξεις; Καλά να πάθετε, είπαμε έχω ιδιωτική!!!

    Μόνο που να… τώρα τελευταία άρχισα να φοβάμαι πολύ…

    Είναι που μπαίνουν σε σπίτια Προαστίων και όχι μόνο κλέβουν αλλά και βιάζουν και χτυπάνε και σκοτώνουν.
    Κι ένας φίλος που τον έκλεψαν είπε απλά: Ήταν η σειρά μου!
    Κι ένα σαν κι εμένα τον έσφαξαν λέει για μια κωλοκάμερα…
    Και στο ναό-Βασιλόπουλο μπήκαν μέρα-μεσημέρι με Καλάσνικωφ…

    Και οι φυλακές τιγκάρισαν και δε χωράνε άλλους…

    Και κάθε μήνα η Αστυνομία συλλαμβάνει 15-20.000, αλλά δεν έχουν πού να τους βάλουν και τους αφήνουν ελεύθερους και αυτοί ξαναεγκληματούν (να, ο Αφγανος που έσφαξε για την κάμερα είχε αφεθεί με «αποσυμφόρηση» – και τι όρος είναι αυτός, λες και οι φυλακές είναι λεωφόρος…)

    Κι ούτε στην Εθνική κυκλοφορείς πια ήρεμος γιατί τρέχουν με κλεμμένα αυτοκίνητα οι λαθροδιακινητές και γίνονται πολύνεκρα όταν τους κυνηγούν. Άσε που πυροβολούν ενάντια στην Αστυνομία και μπορεί να με πάρει καμιά αδέσποτη!

    Και γύρισαν τα παιδιά μου δαρμένα και κλεμμένα από κάτι Αλβανάκια 2ης γενιάς…Φαίνεται τελικά δεν ενσωματώνονται (όπως γνωρίζουν οι εταίροι μας εδώ και δεκαετίες) και το περίφημο «χωνευτήρι» αποδείχτηκε ΜΥΘΟΣ σαν τη μπύρα, μόνο που δεν καταπίνεται…

    Και με την κρίση δεν έχω πια χρήματα για security και patrol, άσε που κι αυτοί αλλοδαπούς χρησιμοποιούν (βάλαμε τους λύκους να φυλάνε τα πρόβατα)…

    Είμαι κι αγύμναστος, γαμώτο. Και μου έμεινε ξενοίκιαστο και το πατρικό στην Πλ. Βικτωρίας (ποιός πάει να μείνει μέσα στους Μαύρους…) κι έχει κι έξοδα και εισφορές…

    Κι ο Στρατός; Τι κάνει ο Στρατός; Ξέχασα που εγώ έκανα μειωμένη σε θέση γραφείου (είχα σοβαρότερα πράγματα να κάνω…) και ζητάω να επέμβει να μας σώσει, γιατί μας τρώνε ζωντανούς…

    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ: ΜΕΙΝΑΜΕ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΠΡΩΗΝ ΕΥΠΟΡΟΙ, ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΣΑΛΟΝΙΟΥ ΚΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ…

    …..ΚΑΙ ΤΑ ΚΤΗΝΗ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΤΟΥ ΜΩΑΜΕΘΑΝΟΥ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΜΑΣ!!!
    πηγή: olympia.gr

     

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s