RSS

Έν’ αστέρι που …πέταξε ψηλά στον ουρανό -ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (Κυριακάκη)

28 Ιολ.

«Τι τον ενδιαφέρει τον κόσμο τι έχω κάνει*, γιατί σταμάτησα να εμφανίζομαι σε κέντρα, γιατί έχω σταματήσει να ηχογραφώ άλμπουμ;

Καλά είμαι εδώ που βρίσκομαι»

Έχει στη δεκατριάχρονη «επίσημη» παρουσία της στη μουσική, συνεργασίες με τον Μάνο Χατζιδάκι, τον Βασίλη Τσιτσάνη, τον Γιώργο Ζαμπέτα, τον Γιάννη Παπαϊωάννου.


Στιγμιότυπο από 2014-06-22 13:08:23
Το πέλαγο είναι βαθύ // Έλα πάρε μου τη Λύπη // Το τρένο // Κάνε το δάκρυ σου χαρά // Η προδοσία // To μαντολίνο // ΜΥΡΙΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑΣΕΜΙ // ΜΗΝ ΤΟΝ ΡΩΤΑΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ // Εφτά τραγούδια θα σου πω // Ο μήνας έχει 13 //   O μάγκας

«Λίγα και καλά», σημειώνει η Αλεξάνδρα σε κάποιο σημείο της συζήτησης.

«Μου αρέσει πολύ η μουσική και το τραγούδι αλλά όχι η νύχτα. Δεν είναι φυσιολογικό να κοιμάσαι το πρωί και να ξυπνάς το βράδυ. Δεν το μπορώ αυτό. Εγώ θέλω κάθε πρωί να ξυπνώ και να βλέπω από το παράθυρό μου τη χαραυγή. Αυτό θεωρώ φυσιολογική ζωή. Δεν μπορώ όμως να αρνηθώ ότι η νύχτα μου έδωσε χρήματα. Μου αρέσει όμως να κάνω στη ζωή μου ό,τι αγαπώ και ό,τι πιστεύω».

Η Αλεξάνδρα άρχισε την πορεία της στον καλλιτεχνικό χώρο ως ηθοποιός στο πλευρό του Μάνου Κατράκη στο Ελληνικό Λαϊκό Θέατρο σε ηλικία 15 ετών. Εγκαταλείπει όμως το θέατρο και πέφτει στην αγκαλιά του τραγουδιού «για βιοποριστικούς λόγους», όπως επισημαίνει η ίδια. Το 1973 κυκλοφορεί το πρώτο της άλμπουμ με τίτλο «Τα ωραία του Τσιτσάνη». «Μουσική σημαίνει συνεχής έρευνα» τονίζει η Αλεξάνδρα και συνεχίζει: «Δεν υπάρχει τέλος στη μουσική. Η μουσική είναι η επιστήμη των επιστημών». «Μαμούνι» χαρακτηρίζει η ίδια τον εαυτό της. «Έμπλεξα με τον ταμπουρά μέσα από την επαφή μου με τους ρεμπέτες. Και από τότε συνεχίζω να ψάχνω και να ψάχνομαι με το συγκεκριμένο όργανο. Οσο για το τι θα παίξω στις «Φωνές» δεν το ξέρω ακόμη. Θα παίξω όμως ό,τι γουστάρω και αγαπάω». Κάπου στις αρχές της δεκαετίας του ’90 ο Μάνος Χατζιδάκις της είχε ζητήσει να ηχογραφήσει ένα δίσκο όπου θα παίζει η ίδια ταμπουρά και θα τραγουδά. Αρνήθηκε. «Δεν τόλμησα να το κάνω επειδή δεν ήμουν έτοιμη» λέει.

«Δεν μπορώ να αντιμετωπίζω ό,τι κάνω ανεύθυνα.

Αλλωστε χωρίς ευγένεια και καλλιέργεια δεν υπάρχει ζωή».

*

ΕΛΑ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ-ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΒΡΑΔΙΑΖΕΙ   //  ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΑΝΙΑ //  Η ΝΥΧΤΕΡΙΔΑ // ΦΡΑΓΚΟΣΥΡΙΑΝΗ // ΣΒHΣΕ ΤΟ ΦΩΣ – Η ΜΟΔΙΣΤΡΟΥΛΑ // ΑΠ’ΤΗΣ ΖΕΑΣ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ – Η ΒΑΓΓΕΛΙΤΣΑ // ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΑΝΗ // ΚΡΙΜΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ // Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ Η ΑΓΑΠΗ(Ζαμπέτας) // ΝΑ ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ // Φεύγει και τούτο το καράβι + Ένα ταξίδι είν’ η ζωή // Πόσο σ’ αγάπησα // ΘΑ ΣΠΑΣΩ ΚΟΥΠΕΣ // ΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ // Το καράβι(Τσιτσάνης) // Μην ξαναπερνάς // Ακρογιαλιές Δειλινά & ΕΡΤ // ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ // Τα ξένα χέρια // Κάθε βράδυ πάντα λυπημένη // Απόψε μ’ εγκατέλειψες // Δώδεκα χρονών κορίτσι // Νυχτερινός Άγγελος(ΕΡΤ 1978) // Ο Στ. Περπινιάδης,ο Π. Τσαουσάκης και η Αλεξάνδρα -! // H Aλεξάνδρα τραγουδά 7 ρεμπέτικα σε ενορχήστρωση και διεύθυνση ορχήστρας Σταύρου Ξαρχάκου. «Δελφινάριο» 1977 // Η δουλειά κάνει τους άντρες // Το τραγούδι του ήλιου

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ – Στο Σταυροδρόμι_1976

Η Αλεξάνδρα τραγουδά Μάνο Χατζηδάκι, Βασίλη Τσιτσάνη_1983

-.-

 
Σχολιάστε

Posted by στο 28 Ιουλίου 2015 in Έλλην Λόγος

 

Σχολιάστε

